Gravid:)

Japp, så är det faktiskt:D och jag är så glad;) Finns inget som kan beskriva min lycka...

Just nu är jag i vecka 15+3 eller vecka 16 om man hellre vill det:) Det är iaf enligt kub ultraljudet jag gjorde den 22 juli... Men enligt sista mensen så ska jag vara längre gången! Men exakt datum får jag på rutin ultraljudet den 4 september...

Så nu fick ni veta... Det var det som var en hemlighet:) *hihi*

Och jag hoppas att jag nu får en bebis denna gång...Men jag förväntar mig inget annat...

Kramar

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Johan berättade det! Jag blir så himla glad för eran skull!!! Grattis!

2009-08-20 @ 22:41:57
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: veronica franzen

Hihi!!! Så glad för er skull!!!

Men jag har ju vetat om det :-)

- jätte jätte roligt gumman!!!!

Kram

2009-08-21 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0