Magen växer:)

Satt idag på mitt jobb och snacka med en kollega om min mage:) Hon sa att jag inte var så stor?!?!

Och då svara jag henne med att: -HALLÅ??? Är du blind eller???*haha* MIn mage e ju stor som ett hus tycker jag:) Eller jo, man ser gott och väl att jag e gravid iaf;)

Men jag drog upp min tröja, och hennes min var helt otrolig:) *haha*... Oj, du var visst stor!! Sen fick hon känna på magen också, och hon tyckte verkligen att den kändes som en bebis mage:D...

ÅH, ni skulle bara veta hur glad jag e för våran bebis i magen.... Jag längtar så till Ul den 9/9 klockan 9:00 :D... Jag ska försöka lägga in en bild på magen som e tagen den 26 augusti....Den kommer i inlägget efter...

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0