Besök hos bm

Ja, igår fick jag träffa min bm fast det egentligen inte var dags för det ännu... För kvällen tills igår alltså tisdag kväll så hade jag mensvärk och ringde därför förlossningen som trodde att det var förvärkar! Men hon sa att jag skulle ringa min bm på onsdagen så jag kunde lämna urinprov för att se hur det såg ut, och dessvärre så visade den massa förhöjda värden av olika saker, så det skickades på odling! Sen mätte hon sf måttet som var bra 36 cm i v 35+0:=) Hjärtljuden låg på 147 <3... Det som inte var bra var att bebben hade vänt på sig så att den nu låg i säte :=( .. Men Bm sa att nästa gång jag kommer dit vilket är den 7/1 så måste hon vara säker på att den har fixerat sig för annars är det tal om kejsarsnitt. Det enda positiva jag ser med ett ks är att vi vet vilket datum den kommer... Så på det sättet är man mera förberedd...

Igår tvättade jag upp istort sett alla bebis kläder vi fått av min bror och sen det lilla vi köpt! Så nu ska det packas in i byrån och en del ska ner i  BB väskan.. Jag ska även slänga ner mina blodgrupperings papper osv...Känns som om jag  vill ha BB väskan klar utifall att...

Kommentarer
Postat av: ticca

Hallå bilder vill vi ha!!!!!

Eller så måste vi ses typ nu så jag får se magen..............

Kram

2010-01-05 @ 22:33:30
URL: http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0