Snart julafton och 5 veckor kvar

Japp, uppdateringen från min sida suger verkligen! *haha*  Tiden springer verkligen iväg....

Alla julklappar var iaf färdighandlade redan i november, och nu i måndags den 20/12 så handlade vi maten för denna månad. Sen igår så kom barnen upp:=) Var kul att träffa dom igen då vi inte sett dom sedan i somras...För detta år så var det våran jul, och det märks att dom verkligen har längtat efter att få träffa oss! Så nu blir det full fart hemma fram till på söndag den 27/12 då dom åker hem igen....

Imorgon då det är julafton så ska vi vara hemma hos barnens farmor, och alla deras kusiner kommer dit. Det blir kul att träffa Johans bröder + respektive också:=) Nu får dom se hur tjock jag blivit.

Igår den 22/12 så var jag hos bm på morgonen, och detta blev resultatet i v 33+6 (34) Idag gick jag förresten in i V 35...

Sf mått 37 cm
Vikt: Inte ett kg extra sedan förra gången:=)
Blodtryck: 120/70
Hjärtljud 140

Bebisen ligger med huvudet neråt, men fortfarande ej fixerad. Men bm trodde inte på att den skulle vända sig iaf, för den har inte mycket plats där inne nu:=)....


Idag ska även Johan berätta för barnen att dom ska få ett syskon, ska bli kul att se deras reaktion:=)


Jag ska försöka slänga upp bilder idag, måste bara hitta kameran:P......


Kramar

Kommentarer
Postat av: ticca

Hej hej hur ee det??? Vi är fortfarande kvar på landet... Hur går det med barnen och hur ee det med magen ??? Kommer det nån bebis snart???

Vi måste träffas innan den kommer,,, Vi kan ju höras när jag kommer hem....

Kram...

2009-12-26 @ 17:36:06
URL: http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0