tillväxt ul

Japp, i fredags så var vi på huddinge sjukhus för att göra ett ul igen:=) Jag var då i v 32+2. Bebben skulle väga 2038gram men våran vägden 2178gram:=) Så han som gjorde ul sa att om jag går 40 fulla veckor så kommer den väga runt 4000gram.. Så det blir ingen liten bebis då... Men allt såg iaf jättebra ut;=) Vi såg även håret:=) och vi såg att h*n hade en "stig helmer" tofs på huvudet!*haha*...

Igår lördag så gjorde vi inte så mycket, vi städade lite hemma och tog det bara lugnt. Idag söndag så har jag fortsatt att städa, då vi ska få gäster ikväll på middag. Johan är just nu på jobbet och sliter lite, var tydligen vissa grejer som var tvugna att bli klara. Synd bara att det nästan alltid bara är han som jobbar på helger!



Kommentarer
Postat av: Emmi

SV: Det känns som att det kommer vara mycket folk ute på mellandagsrean, då håller jag mig gärna hemma :)

Man är ju rätt lättretlig just nu, så att hålla på och trängas orkar jag inte :)

2009-12-20 @ 08:34:01
URL: http://eemmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0