Gårdagens Bravader!!!

Igår tisdag så hände det inte så mycket faktiskt... Jag for iväg på intervju kl 15:00 hos ett rekyteirngs företag, arbetet gällde att jobba som säljare på Easy Park:) Det lät väldigt kul. så nu hoppas jag att jag går vidare till nästa intervju där:) Efter det for jag hem, och vid 16 tiden så kom Johan hem så då fick han laga middag (snällt va??) *haha*..
 
Och när klockan var 19:00 så åkte vi till Västerhaninge för att kolla på en lägenhet, det var en 3:a på 80.5 kvm med en hyra på 5587 kr i månaden, vilket innebär ca 1500 kr billigare än vpran nuvarande 3:a. Dock så var den i stort behov av total renovering!  Jag har iaf tackat ja till den så nu får vi vänta och se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma-Tävling i bloggen

Hoppas du får nytt jobb=) Vore skoj! Håller tummarna ang lght oxå!! Kram

2009-02-11 @ 15:53:32
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Annica

Hoppas du får lägenheten, så kommer vi närmre varandra =)Tänk vilka promenader vi kan ta, hihi(och hoppas du får jobbet så klart)

2009-02-12 @ 12:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0