Samtal från min barnmorska

Idag på eftermiddagen så ringde Kia som jag hade som barnmorska på MVC i Huddinge! Hon undrade hur allt hade gått för det enda hon visste om var att jag vart inlagd för att vattnet hade gått. Så jag förklarade för henne vad osm hade hänt och när det hände, hon tyckte så klart att det var tråkigt att det hände men sa att det med 110% säkerhet var nåt som var fel iaf.

Jag frågade hur vi skulle göra i nästa graviditet med besök och så, då sa hon att jag får komma på hur många besök som helst då det är viktigt att jag känner mig lugn och trygg hela tiden... Samma sak med ultraljud, det kommer jag också få göra med ämna mellanrum så att jag hela tiden ser att allt är bra.

Kommentarer
Postat av: Millan <3

Gud va skönt att höra gumman... att du kommer få sån hjälp och sånt stöd vid nästa graviditet =)

Tänker på dig

2009-02-07 @ 01:02:18
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hon är bra Kia. Stort hjärta!

2009-02-07 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0