Känns lite bättre nu

Nu har det gått några dagar sedan jag skrev sist. Jag har även hunnit att fylla år!! Har faktiskt inte firat min födelsedag ännu, har inte orkat. Men nu börjar jag känna att jag är på rätt väg igen, dom flesta som visste om att jag var gravid vet även om vad osm har hänt också.

Det är en lättnad att nu kunna tala om det som hände utan att börja gråta, visst kan tårarna vara nära men då är det för att folk tycker synd om mig och det gör bara saken svårare. Ni behöver inte tala till mig som om jorden har gått under, för det har den inte gjort! Såna här saker händer dagligen och det är tyvärr bara att bita i det sura äpplet och gå vidare. Visst är det svårt, men när jag känner för att gråta så gör jag det.

Dom senaste dagarna har jag spenderat hemma hos min mamma och då passade jag även på att tvätta:) hade väldigt mycket tvätt eftersom jag inte tvättat dom senaste veckorna. Johan har jobbat och tjänat pengar:) Och nu har vi även bestämt oss för att byta lägenhet IGEN, Jag känner att våran 3:a är för dyr för oss, vi funderar på att flytta till Haninge eller nåt sånt och får fortfarande en 3:a fast för typ 1500-2000 kr mindre i månaden:)


Sen vill jag även säga grattis till Jimmy och Veronica som fått en dotter nyligen:)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack!!

Jag förstår att ni genomgår en jobbig fas i livet... men det blir bra!!!

( se på oss, vi har motgång efter motgång men med jämna mellanrum så kommer det något gott )

Kram

2009-02-08 @ 20:19:11
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0