lite allt möjligt

Ja, jag vet att jag är dålig på att skriva! Men jag hinner verkligen inte just nu. Jag har jobbat så mycket att det enda jag gjort när jag kommit hem är att sova typ:)

Nu idag så ska jag iväg på ett möte med min gamla kund Hitachi:) Jag ska börja boka möten åt dom hemifrån mig:) Det ska bli så skönt.. 

Lägenheten vi kolla på i Västerhaninge var helt ok, men vi kom fram till att den kommer typ bli lika dyr som denna då man måste köpa tv kanalerna osv. Här i Huddinge så ingår comhems grundutbud gratis:) Så nu har jag iaf tackat nej till den lägenheten!

Veronica: Om vi hittar en annan lägenhet så ska jag höra med Huge om ni kan ta denna:) Det är endast jag som står på detta kontrakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0