Rolig sak



För 20år sen:  Jag var 7 år gammal, bodde i Vidja, och hade min egna häst Othello och lekte med Lisa J

För 15år sen: Jag var 12 år gammal, bodde fortfarande i Vidja och lekte med många kompisar. Sen red jag även på Ågesta ridskola och var skötare där på 2 hästar som heter Master G och Pentagoon.

För 10 år sen
: Jag var 17 år och gick i gymnasiet( tror det var Globen hotell & restaurang)..... Var tillsammans med Magnus som jag även var förlovad med, spenderade 99% av min tid med honom. Lärde känna många roliga och bra människor under det året.

För 5år sen: Jag var 22 år, och hade min egna lägenhet i Visättra en 1:a på 30kvm:) Var nog singel eller så var jag inte det:P Jag vet iaf att jag inte hade några längre förhållanden då. Hängde nog mest på krogen den tiden, Var sjukskriven efter en bilolycka som hände 2003.

För 3år sen:
jag var 24 år och hade varit tillsammans med Johan i 1 år. Vilket borde innebära att vi bodde i 2:an eller var på väg att flytta till den. Arbetade även inom vården på ett grupboende i Farsta!

 För 1år sen: Jobbade jag som innesäljare på Kompass, vi bodde i 2:an men hade skrivit på kontraktet på 3:an!

För 1månad sen: Hade jag precis fått ett missfall i V 21 och mådde inte super bra. Men jobbade igen ändå.

Igår: Var på kalas hos min bror Hampus som fyllde 32 år! Hämtade även Johan vid vikingline terminalen och sen titta vi på tv:D

För en timme sen: Tittade på tv och tog det lugnt

För 30 min sen: Satt med excel

Imorgon
: Ska ringa GodEl och lite andra viktiga samtal

Om en vecka: Jobbar å sliter

Om ett år: Då hoppas jag att vi har en bebis, eller iaf att jag e gravid:)

Om 5 år: Då har vi köpt hus och har inga skulder kvar

Om 10år: Har några barn och bara softar

Om 20år: usch, då är jag gammal

3 saker jag uppnått: Tagit körkort B:D Och sen at jag har jobb och sambo

3 mål i livet: Bli skuldfri, skaffa barn och sen hus;).


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Kul att läsa=) Kanske tar och kopierar den, har för mig att jag skrev en sån lista för nåt år sen.=)

2009-03-16 @ 20:17:05
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0