Samtal från Läkaren

Idag ringde läkaren från Huddinge Sjukhus, då jag hade bokat telefontid med honom. Anledningen till detta var att obduktionen på fostret var klar och jag ville ju veta ifall det var något fel!

- Det fanns inga uppenbara fel eller missbildningar på fostret, det enda som dom hittade var att det var en infektion i fostervattnet. Men han sa att det var vanligt och att det ofta så även på friska barn som föds, och det var absolut inget som kunde påverka att det gick som det gick...

Så visst var det skönt att veta att Pyret var friskt, men frågan är ju då vad som orsakade det hela??? Jag får svar på moderkakan om några månader!

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Jag ska genast smita in på facebook o kika på bilderna=) Vore kul om jag fick några bra bilder på Oliwer. Kramar

2009-04-01 @ 11:48:42
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0