Update:)

Nu har jag vart dålig på att uppdatera igen!!! Anledningen är faktiskt att jag har jobbat hela tiden:) Jobbar ju som timvikarie inom Hsb Omsorg (Hemtjänsten). Ett helt okey arbete som är väldigt omväxlande och bra betalt! Så om det är nån som söker ett extra jobb så är det bara att hojta till, då det behövs många timmisar:) och framförallt dom som har körkort!

Helgen som va så var vi hemma fredag och lördag. Sen söndagen så jobba jag och efter det så bytte Johan en spindelled på bilen och efter det så for vi hem till mamma och åt plankstek:) *mums*

I måndags så besiktiga jag bilen och det vart nedslag på handbromsen och ena lampan i bromsljuset!!  Det var vi medvetna om att vi skulle få nedslag på... Så vi blev inte överraskade:) Men nu har vi iaf en månad på oss innan vi ska tillbaka igen!!!

Övrigt: Har anmält intresse på 2 st 3:or i Haninge, hoppas verkligen att jag står som nr 1 på någon av dessa så att vi kan få flytta från denna dyra lägenhet i Huddinge...

Tyvärr har jag inget vettigt att skriva, men jag återkommer med det längre fram hoppas jag:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Virris

Står ni båda på kontraktet?

tänkte om ni kunde hyra ut er lya till oss om ni får en ny :-)

-jag vill till huddinge!!!!

kram

2009-03-10 @ 15:13:18
URL: http://familjenfranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0