Blandad kompott ( Uppdatering av förra helgen)

Fredagen: Bestod utav att göra pastasallad i massor till lördagen, det skulle stekas köttfärs, hackas grönsaker osv. Det var jag, syrran, mamma och Jill som var hemma hos mig för att laga all mat inför lördagens fest. Vi höll på från klockan 13 till 18 med maten. Sedan var syrran tvungen att sticka så att hennes kille inte skulle misstänka något, då festen var en överrasknings fest!!!

Lördagen: Började dagen med att vakna kl 08:00 ( inte ovanligt att vakna tidigt när jag får sova), kl 13 stack Johan iväg med killarna och spelade paintball.. Födelsedagsbarnet trodde att detta var allt som skulle ske:) Men så fel han hade!! När Johan stack iväg så drog jag till lokalen för att hjälpa till och ordna inför festen. Vid 15 stack jag hem och gjorde mig i ordning och sen hämtade jag mina föräldrar och körde dom till lokalen.
Kl 16:45 så var alla samlade som skulle komma, och kl 17 så anlände födelsebarnet med tron att dom skulle hämta upp en passagerare till för att åka in till stan för att inta en middag och sedan ut och dricka öl;) När bilen rullar upp och C(födelsedagsbarnet) hoppar ut ur bilen så springer all 40 st fram och sjunger för honom:D , jag kan lova att han såg ut som ett frågetecken:P *haha* Detta var en 30 års fest!!!

Söndagen: När klockan var 12 så följde jag med och städade lite snabbt i lokalen och sen körde jag hem min bror och hans tjej. Även fast jag var nykter och chaufför hela kvällen så kändes det som jag hade festat stenhårt, jag hade sån jävla huvudvärk *urk*.. Jag och Johan låg hela söndagen och slappade i soffan;)


Sådär, det var en kort resume av vad förra helgen bjöd på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0