Fredagen

Fredag: Var helt ensam på jobbet med en gäst, fast det gick kanon bra ändå! Jag arbetar just nu extra på en daglig verksamhet för dementa som är under 65 år!! Där trivs jag verkligen kanon, dom jag jobbar med är super trevliga, även fast dom är 20-30 år äldre än mig:) Men vi har väldigt kul ihop, känns som om jag jobbat med dom i tyå 10 år:)

När jag sen kom hem klockan 14 så tog jag en powernap på soffan och när klockan var 15:30 så pkta jag och Johan till Sickla köpcentrum, för jag hade bokat en tid hos bästaste Elin där för att fixa mina ögonbryn:) Hon färga och noppa, och jag blir alltid lika nöjd... Jag kan verkligen rekomendera www.unni.se dom har så mycket annat också:) Kika in på deras hemsida...

Kommentarer
Postat av: veronica

Men ANNA!!!

Betalar du för sådant???

Det är ju så lätt att göra själv juh.....

DUMMER ;-)



kram



2009-05-23 @ 13:12:58
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/
Postat av: virris

Nej nej nej!!!

Det är inte alls svårt!!!

Finns färdiga sett att köpa, 30kr eller nått....

Det enda du behöver är en pincett och färg!!!

Kom hit så visar jag!!!

lägg 400kr på era lån istället och gör jobbet själv!!!

Det blir bra, jag gör det alltid själv!!!!

Kraaam

2009-05-23 @ 19:16:39
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0