Hjälpa Katthem??

Ni som ha massa gamla handdukar, lakan, kuddar, filtar och täcken osv, men även skålar och sånt som ni inte använder och ändå tänker slänga kan hojta till... Jag ska inom en snar framtid åka till www.kattvarnet.nu och lämna in sånt som jag inte behöver, då dessa underbara människor arbetar helt och hållet utan lön, dvs Katthemmet finansieras och överlever tack vare sponsorer, gåvor och medlemmar. Vi som arbetar för Kattvärnet, både styrelse och volontärer, gör detta helt utan ersättning, av Kärlek till Katterna! 

Om min katt hade kunnat acceptera andra katter så hade jag tagit in katter som behöver jour hem, men tyvärr kan jag inte det! 

Kram


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Jag hjälper gärna till;) Får ta och se vad jag kan skrapa ihop och ta med till er när vi kommer och fikar! Jag har betalat byrån nu, så nu väntar vi bara på leverans. (Onsdag kl 13.45), Men stort tack ändå. Kramar

2009-05-11 @ 20:37:23
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0