Trött

Klockan är nu 06:36 :( *trött*... Ska jobba idag på hemtjänsten, har fortfarande inte fått något fast jobb... Det dumma med hemtjänsten är att jag som timvikarie egentligen bara får jobba 16 timmar i veckan, vilket jag tycker är helt sjukt! Jag trivs ju så bra där och tycker därför att jag borde få jobba mera....

Just det:) har glömt att berätta att jag idag ska lämna in ansökningarna till att börja plugga i höst som ekonomiassistent:D ... Åhhh vad det skulle vara kul om jag kom in ;) *hoppas*..  Bara för att jag ska plugga heltid så ska jag inte sluta jobba, utan jag ska jobba heltid också:)

Nehä, ska dricka upp mitt kaffe och sen dra till jobbet...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Hoppas att du kommer in på utbildningen!!

Vi hittade en jättestor byrå som vi har reserverat som Oliwer ska få, så vi tar den istället, men jättetack ändå! Supersnällt!

Men vi kommer gärna upp snart ändå! Om det bjuds på kaffe;) Kramar

2009-05-07 @ 17:55:42
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0