Anledning

Anledningen till att jag inte skrivit på några dagar är att jag har fått massa extrema påhopp från Veronica, då hon har tagit åt sig av inlägg jag har skrivit! Varför vet jag inte, då jag inte har riktat dom till henne..Men jag tänker inte publicera hennes kommentarer här, för jag vill inte ha nån pajkastning i bloggen. Utan jag kommer att skicka ett mail till henne.

 Men nu skiter vi i det, för detta är min blogg och jag skriver precis om vad jag vill och när jag vill:=) Och passar det inte så LÄS INTE...

Imorgon lördag ska jag och min mamma åka till Hedlandet:=) Ska bli skoj, jag har inte vart där sen 2007! Sen ska vi äta tacos hemma hos mina föräldrar, medans Johan och Roffe ska kolla på cupf finalen mellan Aik-Göteborg:=)...

Förresten så är jag redan i V 27+2 idag, tiden går så fort:=) Ska se ifall Johan kan ta några bra bilder på magen sen..


Kommentarer
Postat av: Veronica (Saga o Tyras mamma)

Jösses, jag hoppas du inte menar mig =)

Trist med påhopp!!!

2009-11-11 @ 19:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0