Jobb

Denna vecka kommer jag jobba lite annorlunda tider, då jag har mycket att göra vissa dagar:=)

Som idag måndag så hade jag möte med min bankman kl 15:00:=) Han är ju verkligen kanon! Det är så skönt att verkligen få bukt med ekonomin nu!

Imorgon tisdag så har vi föräldrargrupp mellan 8:30-11:00! Och på onsdag ska jag träffa försäkringskassan kl 9:00, och sen på fredag ska jag till bm klockan 14:30 :=) så denna vecka är fullspäckad!

Så tis, ons och torsdag kommer jag jobba 12-20! visst det är ingen höjdare att jobba kväll, men å andra sidan är det bara denna vecka:=) Sen får jag ju OB tillägg också:=)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annica

Händer mycket här.. Vi måste ses snart! Kanske nästa vecka!?

Kram Annica

2009-12-01 @ 12:28:38
Postat av: ticca

Hallå vart har du tagit vägen???

Miss y =) Kram

2009-12-02 @ 17:36:32
URL: http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0