Så där

Idag efter jobbet så stack jag till mvc för att få vaccinet mot svin influensan.. Det gick jätte bra och den enda biverkningen hittills är ont precis där hon stack mig, (jag tog sprutan 15:30)... Det var inte min bm som vaccinera mig, men jag fråga om jag fick lyssna på hjärtat ändå:) och det fick jag! Idag låg slagen på 145/min....

Annars händer det inte mycket, förutom att jag börjar verkligen fundera över vilka som är ens vänner osv. Och sen undrar jag även hur folk kan skaffa alla dessa stackars husdjur till höger och vänster när man inte ens vill ha dom i slutändan??? Detta är nåt jag aldrig kommer att förstå...

Katter är ju absolut det vanligaste djuret som folk skaffar för att sedan bara kasta ut*usch*...Hade jag kunnat så hade jag räddat alla katter och hundar... Men folk skaffar ju även hund för att dom är så söta när dom är valpar, men tänk på att även valparna växer upp...

Jag skulle aldrig skaffa hund så länge jag bor i lägenhet, då jag anser att hunden ska ha rätt att gå ut när som helst...

Lite olika saker jag tänkt på bara....

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Anna!

Jag hittade din blogg genom forumet på familjeliv. Vill önska dig lycka till med denna graviditet, att få missfall som du så sent förra gången måste vara fruktansvärt.... Lycka till nu!!!

Mia (www.mtbq.wordpress.com)

2009-11-04 @ 08:40:39
URL: http://www.mtbq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0