Städat och möblerat om:=)

Japp, igår tisdag så städade jag och Linda ur min klädkammare:=) Satan vilken skillnad det blev, nu kommer jag få plats med så mycket mera:D! Hon fick 2 påsar med kläder. Sen fick jag ihop det till 2 påsar med kläder som ska säljas på tradera! Mestadels är det jeans, men även en del toppar/tröjor.

Och i helgen som var så möblerade Johan och jag om hemma, sängen är flyttad och en 40" platt tv har kommit upp på väggen:=) Innan hade vi en 32" vanlig tjock tv på våran byrå! Men den ska nu få flytta ut till mina föräldrar! Vi måste ju ha plats för vaggan och spjäl sängen:D ... Sen har vi även flyttat databordet från hallen in till vardagsrummet och i hallen står det numera en mindre skänk! 

Det är helt sjukt vilken skillnad det blev! 

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Skoj att göra om massor! Den där magbilden, var blev den av?=)

2009-11-18 @ 10:55:50
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: ticca

Kan man inte få några blider =)

Kram hörs sen...

2009-11-18 @ 11:12:16
URL: http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0