V 30 idag:=)

Uträkning utgår från dagens datum: Ons 18 nov 2009.
Din graviditet startade Ons 29 apr 2009.
Din menscykel är ca 31 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 13 maj 2009 (ägglossningen).
 
Du är på dag 204 av 280. (72,9%).
Du är i vecka 30.
Du har gått 29 fulla veckor och 0 fulla dagar (v29+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 2 feb 2010
Du har 76 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer
Postat av: Carro - Bebis i magen ♥

Smart du, de hade vi kunna gjort :)

Fast dom hade vi ju behövt själv också. Och de finns tyvärr bara två.

Ah händer de nästa gång då jäklar gör vi nåt sånt.. För sådär får man inte göra!!



Min karl berättade att på ett område, där var de en karl som hade tvättat å så på den andre karlns tid.



Karln som hade tiden nu, hade tagit ut den andres tvätt och lagt den någonstans där då.



Han som hade tvätten där sen förut, han hade sen gått ner i tvättstugan och sett vad karln hade gjort med tvätten, alltså tagit ur den.

Då hade den karln blivit så arg, så han hade tagit den andre karlns tvätt (som hade rätt att vara där) och sprungit ut och grävt ner den i sanden.



Hur mogen får man vara, då har de gått lite långt tycker jag?! :P

2009-11-18 @ 10:24:47
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Millan <3

Tyvärr har jag ju inte kvar ditt nummer, då jag kastat min mobil i sjön (på fyllan)

Men maila mig ditt nummer ;-)



Puss och kram

2009-11-18 @ 19:09:51
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: ticca

Nåå kommer det några bilder nån gång???

Hur mår ni??? hörs sen.. Kram...

2009-11-22 @ 12:34:14
URL: http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0