Det som hänt...

Kan börja med att berätta att jag har fått heltid på bilia i segeltorp, ända fram till första veckan i december. Jag sitter i deras kundtjänst och tar emot bokningar över telefonen och via internet gällande däck byte! Detta jobb är riktigt skoj:=) Jag trivs som FAN där:=)


Vad mer har hänt????

Jag har nu gått in i vecka 25:=) Nu går tiden riktigt fort;)*roligt* Magen växer vädigt mycket:=) Var hos bm i måndags på kontroll och då låg bebben och sov, iaf när hon lyssnade på hjärtat som då låg på 130/min.
Jag kommer att lägga in magbilder för er som är intresserade att se;=)..
Nåt som var oväntat hos bm var att jag endast gått upp 6kg*tjoho*
Jag och Johan har även blivit inbokade på föräldragrupper nu!


Sen har ju även min älskling fyllt hela 30 år:=)*gammal* HIHI, han fyllde år den 13/10... Vi ska fira honom på lördag hemma hos mina föräldrar...

Jaha, detta var allt för mig nu..Nu ska jag göra mig iordning och sticka till jobbet...

Kramar

Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Så himla kul med heltidstjänsten!!! Jag vill se magbild!!!=) Hälsa Gubben med en kram oxå:)

2009-10-15 @ 10:33:34
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Millan <3

JAG vill se magbilder =) Och sen vill jag se dig blogga MER ;-)



Kramar Millan

2009-10-16 @ 22:36:47
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Veronica

Dörrförsäljare????

vem har sagt att han är dörrförsäljare???

tror du att jag skulle köpa en dammsugare av en dörrförsäljare??? hahaha eeehh nääää

är inte så korkad när jag ska bli skuldfri :-)



Dammsugaren tog Jimmy på sitt EGNA företag så det kostar inte oss en krona....

2009-10-20 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0