Helgen...

Fredagen så gjorde vi inte alls mycket, vi var bara hemma och tog det lugnt. Johan spela xbox och så kollade vi på idol:=)

Lördagen var inte lika lugn, först jobbade Johan och då var jag hos Ticca, vi fikade och så gjorde jag en krokodil med pärlor:=) FY FAN vad pillrigt:=) Men det var skoj, nästa gång ska jag göra armband... Sen åkte jag hem vid 16 tiden efter det så åkte jag och Johan hem till Annica och Nenne och åt middag:=) Det var så trevligt!!! Annica fick även känna när bebben sparkade 2 gånger:) Då blev hon glad.... Vi kom hem runt 01 på natten!!

Och idag söndag så har det hittills inte hänt så mkt, vi  vakna TIDIGT*urk* Sen har vi slöat på soffan, och Johan har åkt till jobbet för några timmar sedan. Jag väntar nu på att mamma ska komma så vi ska ta oss ner till centrum för att kolla lite.. Sen efter det ska jag handla på willys och om jag hinner ska jag förbi Ticca igen:)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0