Besök på förlossningen

Japp, igår fick jag då åka in till förlossningen för 1:a gången! Jag var ju hos min bm igår vid 15.30 tiden, och förklarar för henne att jag har väldigt "vattniga" flytningar. Hon tar då ett prov från trosskyddet med nånting som kallas lackmuspapper, som visar om det är vatten som man läcker. Och självklart så gjorde den utslag på mig, så läkaren som befann sig på mvc igår tyckte att jag skulle in på kontroll.

Så det var bara att ringa Johan och säga att han skulle pallra sig hemåt inom ett par timmar, han var nämligen beordrad att jobba över! När klockan var 18 så begav vi oss upp till förlossningen, och väl där inne så fick jag ligga med CTG ett tag. Sen kom läkaren och skulle göra en gyn undersökning, vilket jag avskyr!

Hon var varken trevlig eller försiktig, sen så använde hon en såndär spatel i stål istället för i plast, och inte ens något jävla glidmedel heller! Så det gjorde JÄTTE ONT när hon undersökte mig :(. Hon sa att jag inte läckte vatten, och att allt såg bra ut. Så vi blev hemskickade igen...

Vi kom iaf hem till slut och åt middag, sen blev det sängen för min del...


Kramar

Kommentarer
Postat av: ticca

vad skönt att det inte va vatten,....

Vad ska du göra idag???

Ska vi hitta på nått???

Kram ...

2010-01-20 @ 08:51:57
URL: http://ticcas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hUR HAR DET GÅÅÅÅÅÅTTT????? Du har ju inte uppdaterat på ett par veckor?!?!?????



Hej hallå, inte menat som spam utan mer som tips! Du har ju varit med i tidigare tävlingar hos mig och nu tänkte jag meddela dig att vid 15-tiden under både måndag och onsdag, så uppkommer två nya tävlingar, där du kan vinna exklusiva produkter (hud och hår). Hoppas du får en toppenvecka på ingång, kram.



/Emma-Lou på http://emmalou.myshowroom.se

2010-02-08 @ 01:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0