Handling

Idag åkte jag med mamma och handlade mat på City Gross i kungens kurva! Sen tog vi en sväng förbi Babyland också:=) Det slutade med att jag beställde och betalade 30% på vagnen där istället för att köpa den på fritidsportalen. Den kostade lika mycket nu på Babyland dvs 5099kr och då fick jag en åkpåse med + att jag lyckades tjata till mig ett regnskydd också:=) Hade jag köpt den på det andra stället hade den kostat 5099kr men då hade jag bara fått ett regnskydd med! Så nu gjorde jag ett klipp:=) *nöjd* Se färgen nedan på barnvagnen

Sen ville mamma köpa en bilsbarnstol till oss, så det blev en Akta Graco Logico som kostar 1795kr inkl bas, så nu slipper vi tänka på att köpa en bilbarnstol:=) Så skönt att man har föräldrar som vill betala:)*haha*... Vi hade faktiskt tänkt köpa en beg stol.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0