Long time no seen;)

Japp, im back:=)

Har hänt mycket sedan jag skrev sist! Kan berätta att bebisen ligger på tvären och att vi var på huddinge sjukhus i tisdags för att göra ett vändningsförsök som misslyckades. Bebisen är alldeles för envis för att gå med på det! Så därför blir det nu ett planerat kejsarsnitt i stället! Inte nåt som jag hade valt själv, men nu är det bara att gilla läget!

Kommer inte skriva nåt datum här (tror jag) Men det kommer att ske i januari iaf. Nu har jag iaf gått på ledighet:=) Får se hur lång tid det tar innan jag börjar klättra på väggarna:) Jag menar att sen när bebben har kommit så har jag ju fullt upp iaf, men fram till dess!

Ticca kommer att komma och hälsa på efter 13 idag, för att hämta lite kläder som hon ska få till barnen, och sen så beställde hon kladdkaka oxå:D

Skriver mer senare...

Kramar


Kommentarer
Postat av: Bea

Lycka till nu Anna! De kommer att gå jätte bra,snart så är du mamma!! Kramar

2010-01-14 @ 13:10:54
Postat av: ticca

Men inte blev det nån kladdkaka =)

Men bullarna va goooa.. =)

Kram

2010-01-14 @ 18:19:29
URL: http://ticcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0